ب ای ها

وبلاگ رسمی بروبچ ب سمپاد رشت

ب ای ها

وبلاگ رسمی بروبچ ب سمپاد رشت

معرفی نامه

مارو رسوا بکودید برر جان (یا خاخور جان)   

 

اول سلام  

ببخشید یخوده دیر کردم . (البته یخورده که نه ؛ خیلی!!!!!!!!!!!!!!)

اول خودم رو معرفی میکنم . من سینا هستم ؛ یکی از نویسندگان این وبلاگ دیگر نویسندگان عبارتند از : 

 

فری (یه فری) ، احی(خودم) ، دلی ، افی ، عبید (که راه اندازی این وبلاگ که نه ، سایت رو ممنون اونیم) .   

این وبلاگ اخبار کلاس و اتفاق هایی که تو کلاس ما می افته نوشته می شه! 

 

آشنایی با بچه های کلاس: 

احی آبلیمو (خودم) 

افی خیارشور(یکی از نویسنده ها) 

اکبر ماندانا 

الی خر زن 

عرفان شوتبال  

تمیم آرنولد

مانیBBC  

آرتاس کله تاس 

خسی مانکن 

خوشی x-box 

علی سیبیل (یکی از نویسنده ها) 

دنی کمپانی

حنان تکرر ادرار  

منصف مسکن

عبید خوج خور (یکی از نویسنده ها) 

فرح آبغوره   

فلی شیر برنج  

قنبر پشت مو

کامی یبوست 

حسین ساق شکن 

کهی ابی 

مراد بالخاش 

فری کله پز (یکی از نویسنده ها) 

سروش سه جانبه 

جودی جواد 

 

دلیل نامگذاری این سایت به « ب ای ها دات کام » : 

بدلیل این که ما در کلاس دوم ب درس می خونیم (مهر همین امسال می شیم سوم ب) 

به همین دلیل اسم این سایت شد « ب ای ها ». 

  

پیشنهاد می کنم از این به بعد حداقل هر هفته یک بار یه سری به این وبلاگ بزنین. 

چون در آینده ی نزدیک دلایل نامگذاری بچه ها به این القاب را شرح می دم و از شعر های حنان (تکرر ادرار) براتون می نویسیم با تشکر از این که وقت خودتون رو صرف مطالب بسیار مهم و مفید من (در اصل چرت و پرت !!!) کردین . 

راستی یادتون نره نظر بدین . مارو از انتقاد ها ی مفید تون بهره مند کنید. 

 

مخلصتان سینا. 

نظرات 2 + ارسال نظر

عالی عالی عالی

مر30

Ye farzanegani 1390,02,10 ساعت 02:40 http://www.nodet.net

He

D:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد